بخش بین الملل استادیو اینکبلوت نیجریه با شرکت پرایم ویدوئوی آمازون بمنظور پخش فیلم های تولیدی این استادیو در بستر شرکت بزرگ آمازون ، قرار دادی چند ساله منعقد کرده است . استادیو اینکبوت نیجریه در حال حاضر یکی از شبکه های تامین و پخش فیلم در قاره آفریقا و سراسر جهان است و یک شرکت پیشرو در این صنعت به حساب می آید.

بخش بین الملل استادیو اینکبلوت نیجریه با شرکت پرایم ویدوئوی آمازون بمنظور پخش فیلم های تولیدی این استادیو در بستر شرکت بزرگ آمازون، قراردادی چند ساله منعقد کرده است . استادیو اینکبوت نیجریه در حال حاضر یکی از شبکه های تامین و پخش فیلم در قاره آفریقا و سراسر جهان است و یک شرکت پیشرو در این صنعت به حساب می آید.  این قرارداد از ابتدای سال ۲۰۲۲ عملیاتی خواهد شد و همه فیلم ها و نمایشنامه های این شرکت بصورت انحصاری مجوز نمایش و توزیع پس از اکران اولیه در سینماهای نیجریه را خواهد داشت. این قرارداد در نوع خود اولین قراردادی است که آمازون با یک شرکت در قاره آفریقا منعقد می کند. با اجرای این قرارداد تولید صنعت فیلم نیجریه در معرض دید ۲۰۰ میلیون مخاطب در سراسر جهان از طریق شرکت پرایم ویدوئی آمازون قرار خواهند گرفت . (۲۷ آذر)   

نظر کارشناسی :

آنچه در این خبر مهم است الگوی تعامل یک شرکت ملی و توسعه یافته در سطح قاره آفریقا با یک شرکت بزرگ بین المللی است که یقینا برکات زیادی را در توسعه و گسترش شتابان فرهنگ و صنعت فیلم کشور نیجریه بدنبال خواهد داشت . تعامل صنعت فیلم ایران برای رشد سریع و جذب مخاطب های خارجی و فراسرزمینی، نیاز به اقدامات این چنینی در سطح کشورها ، قاره ها و حوزه های بین المللی را بیش از پیش طلب می کند. البته این نکته را باید یادآور شد کشور نیجریه نالیود را به عنوان یک برند بین المللی بنام خود دارد و دومین محل درآمد ارزی کشور بعد از نفت بحساب می اید و تقریبا نزدیک به ۴ میلیارد از درآمد ملی در حوزه صادرات در این کشور را به خود اختصاص می دهد .

https://nigeriaworld.com/news/source/۲۰۲۱/dec/۱۶/۳۱.html

کد خبر 10238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =